Tisdag

Sådär, kommit hem från Ö-vik och har en miljon läxor, prov och inlämningar. Dessutom funkar internet knappt, jag kommer nog inte höra av mig så mycket den här veckan.

Men idag kan ni ju ladda hem/ eller titta på internet One Tree Hill 6x04!!

Torsdag och det sista för mig i veckan!

Hejsan!

Torsdag idag, inga läxor til i morgon, skönt! Ska snart se Heores, sen blir det sova. Har tidigare packat till resan i helgen. Blä.
Så, det här blir det sista inlägget för mig i veckan! Ska ju som sagt till Ö-vik i helgen, till stugan och så. Blä igen.

Vi hörs!


6x03

Nytt One Tree Hill avsnitt idag, har som vanligt inte tid att titta, får bli en annan gång.

Promo!



ÅH vad sorligt! Sussi vill se nu!

Tokio Hotel tv

Jag kan inte se Tokio Hotel tv!

Det står: This video is not available in your country.

Vaddå "in your country"?!



Söndag

Jag har inget att göra! Men lika bra är väl det. Jag känner hela tiden att jag borde plugga. Jag har nån slags svenska till i morgon, eller onsdag. Fattar verkligen ingeting av det, jag försöker hitta på lite saker i huvudet, men jag kan inte göra något för jag inte fattar. Men jag tror att ingen i klassen fattar något. Sen har jag en million glosor i spanskan till på tisdag och jag glömde såklart spanskan i skolan. Great.

Hela veckan känns skit jobbig!. En massa glosor, är det jobbigaste för jag har också i engelskan. Jag är segare än segast att lära mig glosor. Det tog typ två/tre timmar för mig att bara lära in mig tio!
Sen ska jag till Ö-vik till helgen!
Not kul.

Jag vill inte åka, jag vill vara hemma!

Linkin Park

Hejsan!

Söndag idag, har som vanligt lite ångest för veckan som kommer.
Men då kan man ju lyssna på musik för att glömma att det snart är skola!



One Step Closer - Linkin Park

Lördag

Underbara lördag är här!

Ska idag se på WMA ikväll på Mtv klockan åtta till tio tror jag att det var. Ska bli skoj och lagomt lugnt! Innan kanske jag ska cykla till stan och köpa en tröja om jag hittar. Jag är verkligen pank, men lite pengar har jag fortfarande kvar på kontot. Om en vecka får jag mer! Yeeh! Då ska jag spara. Här ska det inte köpas mer,, inget mer. Okej, kanske en tröja, sen får det vara nog!
Det var länge sedan jag sparade pengar, i och för sig sparar jag inte till något just nu, men det är alltid bra att spara. En dag kommer typ mobilen krasha, då måste jag har extra chash för att ha råd med en ny!

.

Varför är jag uppe så här tidigt?

- Jag kan inte sova.

Teen Choise Award

Hittade den här bilden på en blogg nyss. Är den från Teen Choise Award kanske?



Sophia Bush, Zac Efron (stavar man så?) och Kristen Bell.

6x02

Hejsan!

Såg igår avsnitt två. Så sorligt med Brooke! Åh åh åh, började typ gråta. Ganska kul att Deb brydde sig så mycket om henne, det trodde jag faktiskt inte.
Äckligt med Deb och Skills. Fortfarande BLÄ!



Peyton och Brooke

Säsong 5 på DVD

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!

One Tree Hill säsong 5 släpps på DVD den 26 November 2008 i Sverige!

Såg just det på cdon, som man nu kan förhandsboka. Den kostar 429 kronor!




Längar så otrlogt mycket!

Sneak peek 6x02

Ja, då var det onsdag då. Trött är jag som bara den. Kan inte se One Tree Hill ida igen. Jag har inte tid.

Men en sneak peek har jag tid med!



MEN GUD! BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Mer och mer



Naley!




Carrie och Dan. Även om jag hatar Dan, så är det ändå synd om honom. Carrie är helt knäpp, galen, hur knäppt som helst. Sen tror hon att hon ska kunna ta Jamie. Det kan hon inte göra.

Åter till historian!

Ändrade Planer

Ändrade planer!
Blir bara Heroes ikväll, kanske kanske det där filip och fredrik programmet. Jag vet inte ännu. Jag ska lägga tillbaka Heroes i morgon, så jag ska se dom i alla fall.
Jag har fått så mycket i skolan, jag måste plugga.



Heroes

Tisdag

Hejsan!

Står just nu på biblioteket med Josse och grejsar på internett. Har tråkigt, jag har nämligen tre timmars hål framför mig. Tänkte för en sekund att åka hem, men jag äa alldeles för snål för det. Dessutom är ju snickarna hemma.

I alla fall,,

i morse när jag satt och åt frukosten satt jag framför teven och kikade lite på VMA. Såg när Britney och Chris Brown vann nåt pris, men tyvärr inte Tokio Hotel.
Ajja, får se det senare.

Ikväll ska jag se One Tree Hill 6x02. Ska bli spännande hur det kommer gå för Brooke och så. Sen blir det nog några avsnitt heroes, och det där Filip Och fredrik programmet på femman.

Tokio Hotel WMA

Hejsan!

Som ni kanske vet vann Tokio Hotel "Best New Artist" på WMA. Jag hittade på tokiohotelswe.blogg.se när det skulle sändas i Sverige.

Monday 8/9-08, 02:00
Tuesday 9/9-08, 07:00
Tuesday 9/9-08, 12.30 (VMA winners)
Tuesday 9/9-08, 14:00
Wednesday 10/9-08, 12.30 (VMA Winners)
Thursday 11/9-08, 12.30 (VMA Winners)
Friday 12/9-08, 07:00
Friday 12/9-08, 12.39 (VMA Winners)
Friday 12/9-08, 14:00
Saturday 13/9-08, 11:00-16:00(VMA Weekend)
Saturday 13/9-08, 20:00
Sunday 14/9-08, 11:00 - 16:00 (VMA Weekend)
Sunday 14/9-08, 23:00



Tokio Hotel

1x16

Sitter just nu och ser på Heroes avsnitt 16. Så bra serie alltså, jag fick låna säsong 1 av Sun, så jag ska försöka plöja igenom den till i morgon. Får se om jag kan.




Grattis!

Hejsan!

Grattis säger vi idag till Gustav Schäfer som fyller 20 hela år idag!

Grattis grattis!



Gustav Schäfer




5x09

Läste i dn i morse, och såg att det är One Tree Hill ikväll på femman! Underbart, jag tror att det var avsnitt 9.

Missa inte det!

Breaking Benjamin

Oj oj oj, shit vad länge sedan jag bloggade!

I alla fall,,

Här kommer en bra låt av Breaking Benjamin! Så himla bra band och låt! Checka!



Diary Of Jane - Breaking Benjamin

6x01

Hejsan!

Ska nu se One Tree Hill 6x01! Vad spännande, skriver mer när jag sett avsnittet!

JAAAAAAAAAAAAA! PEYTON & LUCAS!!! JAAA! ÄNTLIGEN!!
Shit, läskigt med det med Dan och den där nannyn,. Att hon har honom fast i hennes hus eller något.. Hoppas bara att hon inte får tag i Jamie.
Vad sorligt att Mouth åkte till Oklahoma,, :( Men bra ändå att Milicent följde med, det kändes bra tycker jag.
Hahah, roligt i slutet när Jamie och Haley dansade.

Skit äckligt med det mellan Skills och Deb, uach!!! Blä! Lite fult när dom var i poolen, men lite roligt var det. Bara lite, lite granna.

Åh nej, åg nej, åh nej, åh nej! Med Brooke! Hur ska det gå för henne???!!1




Mouth och Skills.




Bara en dag kvar!

Nu är det bara en dag kvar! En!



Tom och Bill Kaulitz

Grattis säger vi till Tom och Bill Kaulitz som fyller 19 år idag!



Tom och Bill Kaulitz


Måndag

Så här tidigt har jag nog aldrig bloggat, men jag har varit vaken i två timmar nu. Snickarna skulle kommar sju, kom halv åtta. Jag gick upp som sagt klockan 6, klädde på mig och så. Det fula är att jag inte börjar förrän fem i tio. Men jag är uppe typ fyra timmar innan. Nu håller de på med förnserna i systers rum, snart när de är klara där blir detväl i mitt rum. Skönt med nya fönster i alla fall!

Så, vi ses när jag kommit hem från skolan, halv fyra slutar jag!

RSS 2.0