Joey

Såg på Joey för några timmar sedan, det var det avsnittet Danneel (Rachel) var med i :)
Joey skulle spela Danneels pappa och det gick väl inte så bra i början, men sedan skärpte han sig...

1x10

image8

Snow Patrol

Dagens låt : Hands Open - Snow Patrol

image7


5x15

                                                         image5

Igår såg jag på One Tree Hills nyaste avsnittet 5x15! Det var riktigt bra :)

Det var kul att se Brooke som Mamma, jag hoppas bara att hon får behålla lilla Angie! Sen så fyllde Jamie 5 år och Lindsay kom tillbaka. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det, jag vill gärna se Leyton igen. Hoppas att det blir det snart!
Förra avsnittet kom ju Deb tillbaka till serien och Nathan och Haleys nanny, det var helt otippat men roligt. Jag började undra om hon skulle komma tillbaka eftersom både Dan och Karen varit med.
Sen kom ju Dans besked om att han har hjärtfel tror jag att det var och att han bara har ett halv år kvar.
Helt underbart avsnitt som vanligt!



Brooke och Angie!

Bilder

Hejsan!
Hittade lite bilder på James Lafferty och Jackson Brundage från One Tree Hill!

 

Här är en på James, Jackson, Antwon och Sophia :)


Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0