Forty Foot Echo

Lyssna på den här låten; Forty Foot Echo - Save Me
(Tyvärr orkar jag inte lägga upp youtube grejs, det tar för lång tid)

Den är bra.

Det är faktiskt ett av mina favorit band just nu.



Forty Foot Echo

Tisdag

Hejsan, tisdag idag. Skoj.
Jag har tråkigt, jag har inget att göra. INGET.

Det finns aldrig något att göra här typ, eller igår gick jag på stan. Köpte då lite grejor. Det är det enda roliga man får här.
Sen i morgon åker Sun och Minna till England, jag måste skriva det här, jag vet inte om ni läser det men ändå.
Jag kommer sakna er jätte mycket, det är ni som har lyst upp tiden här och hemma.
Jag kommer sakna mina skrattkompisar, vem kommer nu få mig att skratta i tre veckor?

Jaja, ha det jätte bra, hoppas ni får det kul och trevligt :)



Mamma Mia

Har jag skrivit om Mamma Mia filmen?
Jag tror inte det, och den är underbar! Så bra film.
Se den!

Handling:
Musikalen handlar om tjugoåriga Sofie och hennes mamma Donna, som driver en taverna på en liten grekisk ö. Sofie skall gifta sig och vill att hennes pappa skall leda henne uppför kyrkgången. Men Donna vägrar säga något om Sofies far. Enligt mammans dagbok, som Sofie tjuvläser, finns det tre möjliga män som haft en förhållande med Donna, så Sofie bjuder i hemlighet under sitt mammas namn in alla tre till bröllopet.




Så bra, när det kommer ut på DVD måste jag köpa den.


Tokio Hotel

Hejsan Alla!
Är nu i stugan. Här är det väl ok. Lite tråkigt bara.
Det finns internett, men det är sååå sakta. Jag kan knappt göra nåt, men sånt ät livet.
Men jag har min Mp3 med så, det går bra.

Vi hörs!

Jag har helt hakat upp mig på Tokio Hotel - Don't Jump.
Sååå bra, men så sorlig.



Tokio Hotel - Don't Jump

AFI

Det här är min favorit låt just nu.




AFI - Summer Shudder

Säsong 3

Det här var konstigt, på Cdon kan man bevaka säsong 3 av Veronica Mars. Tvåan har ju inte ens kommit ut än.


Säsong 5

Gaaah, man kan bevaka säsong 5 av OTH också! gaaaahgaaahgaahhhh



Såhär ser den ut på hemsidan, Cdon alltså.

Uppdatering

Jag har varit dålig på att uppdatera om OTH! Nu blir det ändring på det.

Ny bild på OTh gänget med Jackson med också!



OTH

På tisdag

Hejsan!
Idag har jag spelat tennis, både med traniern och på riktigt med lillasyster. Men jag var så klantig att jag gjorde söder bollen på trainern. Den har nästan gått i två delar.

På tisdag åker jag, mot söder. Eller till Ö-vik och det är ju söder. Hoppas att det blir varmare där än vad det har varit här, men det har väl inte varit varmt någonstans här i Sverige? Det var mycket finare förra sommaren.

Så på tisdag åker jag. Känns väl sådär. Har faktiskt ingen lust alls. Jag gillar att vara i stugan, men jag har börjat irritera mig på småsaker som inte finns där som finns hemma. Där får jag inte ha eget rum, jag och familjen delar ett tillsammans. Det blir trångt och jag sover i en våningsäng. Inte för det är nå fel med att sova i en våningsäng. Att jag i stort sätt ALDRIG får vara ensam. Det irriterar mig nog mest.

Tennis

Förlåt, men jag har helt hakat upp mig på Tennis. Nu ser jag på det. En Italienare mot en Ryss. Det står lika och det går nog vidare till Tiebreak.
På stan hittade jag faktiskt en tennistranier på Inter Sport.

Här kommer det en bild på Wimbeldon vinnaren!



Rafael Nadal

Tennis

I morgon skulle jag ju på marknad, men det tar ju inte precis hela dagen. Jag tänkter nog också kika lite på tennis, jag såg att det var en singel match och två dubbelmatcher klockan 12. Sen var det en singel och en subbel kl. 19. Spännande värre.

JAG VILL SPELA.
Kanske kan jag göra det i morgon... Med vem? Men jag ska i alla fall springa.

Nu kom jag på en sak!
Jag ska ju på stan och då kan jag ju gå till Stadium/Intersport/TeamSportia och se om de har någon tennistrainer.

Sophia Bush

Grattis Sophia Bush som fyller 26 år idag! Grattis grattis!



Sophia Bush

Tisdag

Hejsan!

Trevlig dag idag. Har inte gjort mycket, gått på promenad med Minna och ätit glass. Ja just det, jag har klippt mig också. Sen har jag sett på tre avsnitt Sex and the City, tennis matchen mellan nån italienare och Söderling. Sen Morden i Midsummer.

I morgon ska jag gå på marknad. Kul.



Sex and the City

Jag vill spela!

Hejsan!
Alltså jag har skit lust att spela tennis. Sånt sug liksom. Gaaaah. Som vanligt har jag ingen att spela med. Min tennis trainer har gått sönder flera gånger. Jag har till och med lagat den, men nu är själva bollen sönder. Det där bandet på bollen som gummibandet sitter fast i har gått av :(.

Jag vill spela!




Det här är inte min, min är säkert för gammal. Haha. Men den liknar den här i alla fall.

Rafael Nadal

Hejsan!
Som ni kanske vet vann Rafael Nadal, Mallorca finalen i Wimbeldon.
Värdig vinnare och han gröt till och med i slutet. Han verkade verkligen lycklig när han vann, det tycker jag nästan är viktigast. Jag menar, den som spelade bäst ska ju vinna och nu eller igår tyckte jag att det nästan var hugget som stucket. Grattis!



Rafael Nadal

Sex and the City

Jag har väl också skrvit att jag börjat se på Sex and the City? Om inte, det har jag!



Sex and the City


Heroes

Hejsan!

Tennis final nu, kan den aldrig ta slut? Men jag håller på Federer i alla fall :)

Jag vet faktiskt inte om jag har skrivit det här förrut, har dåligt minne kanske?
I alla fall har jag börjat titta lite granna på Heroes. Det verkar som en ganska bra serie, jag har sett till avsnitt tre poå säsnong1. Jag har inte hängt med så jätte bra i namn, men Clairs pappa (stavar man det så?) verkar lite skumm. I slutet på avsnitt tre var ganska äcklig, man såg ju hennes inävor typ! Okej, inte direkt men hela bröstet och magen var helt öppen.

Brukar inte vanligt vis gilla fantasy.



Heroes

Casio EX-Z80 Blå

Hejsan!

Kolla min nya kamera :)



Finns hos Expert på 1495 kr.


Klipp

Hejsan!
Lördag kväll idag och jag är hemma och äter jordgubbar, ser på Sex and the City och kollar på klipp från YouTube.

Kolla på dem här klippen från Vänner!



Den här också!



Haha, Joey är i alla fall roligast!

Hilarie Burton

Hejsan!
Hjälp, det här har jag helt glömt!

Grattis till Hilarie Burton som den 1 Juli fyllde 26 år.



Hilarie Burton.

Fredag

Hejsan!
Vilken underbara dagar jag haft! Så soligt och skönt.

Ikväll blir det inte mycket på schemat, ska vara hemma med familjen och se på film.
Jag är helt slut efter sommarjobbet och allt, så det känns bäst att bara vara hemma :)

Vi ses när vi ses!

Mamma Mia

Jag vill se!




Mamma Mia

RSS 2.0