Förlåt!

Förlåt för väldigt dåligt updaterande! Det känns som jag alltid skriver det men men....

I tisdags var jag på bio.
I onsdags var jag hos en kompis och firade fördelsedag!
Igår var jag på stan och klippte mig! Är typ axelkort nu, känns weird.
Idag ska jag på Haloween middag hos E.

Fullt upp eller vad?!

High School Musical 3

Idag blir det bio med tjejerna! Mysigt värre.



30 Seconds To Mars

Jävligt bra video och låt!

Enjoy!



A Beautiful Lie - 30 Seconds To Mars

Luleå

Så där, lov nu! Najs värre! Ska snart med syster till staden, det blir skoj det! Ska köpa:
Hörlurar (mina ramlar snart sönder!)
TH plansh
2 böcker.

GG

Såg GG idag, börjar bli bättre nu. Nu är det ett ganska bra program.

GG

Man kan väl inte annat än att hata eller älska Gossip Girl?

Jag vet såklart inte om jag hatar eller älskar. Nu hatar. WHAT, fattar nada av gårdagens avsnitt. Vaddå att Serena har dödat någon?!! Skönt att Jenny äntilgen har blivit "sig själv" igen! Najs värre!


One Tree Hill

Herregud vad jag ligger efter i att se One Tree Hill! Nästan så jag skäms. Men men, nu är de helg, ska ikväll inte göra något alls. Senare i morgon ska jag och Sun sova över hos Minna. Najs. Så kommer inte uppdatera mig så mycket under helgen. Ska försöka bättra mig med att uppdatera, ska verkligen försöka!


Grey's

Hejsan alla!

Förlåt för dålig uppdatering. Har haft mycket att göra och så.

Såg igår på Grey's. Bra avsnitt, äntligen kommer Meredith och Derek bli tillsammans igen! och dom där tjejerna! Och Izzie och Alex! Wow. Händer mycket på ett och samma avsnitt!

Söndag

Planer för dagen! :

Räkna matte! (Kom igen Sussi, håll löftet nu!)
Se Gossip Girl
Dammsuga
Sätta in kläder i garderoben
Skriva
Duscha


Lördag

Hejsan!

Sitter och lyssnar på musik på lördags eftermiddagen. Har nyss varit och köpt lite nödvändiga saker till inneidrotten på måndag.

Ikväll blir det filmkväll med tjejerna! Mysigt värre.

Vänner säs 7,8 & 9

Hejsan!

Dagen har varit väldigt tråkig. Är sjuk (har kanske nämt det?) Så,, syster har massa vänner boxar. Har sett på dom idag, inte så mycket mer, försöker bli frisk. Eller har pluggat lite, och bakat.

Jag vill bli frisk nu!!



Vänner


6x03

Alltså ibland bara hatar jag One Tree Hill! VARFÖR VAR QUENTIN TVUNGEN ATT DÖ?? Gud var sorligt i slutet! Så himla sorligt!
Carrie hade en son! Va? Skit vad konstigt! Nu verkar hon ha tappat kontrollen lite tycker jag... Hmmm.

Sen i slutet! Gud, alltså jag säger det igen! BLÄ FÖR DEB OCH SKILLS! Det är så äckligt! Sen såg man ju hur Nathan såg på dem när Deb gick till Skills på begravningen.
Så sött när Brooke och Jami håller hände i slutet!

Alltså  vem tustan pratar i början och slutet? Det är kanske en där tjejen, som stal kläder från Brooke och hon i Haleys klass?

Jag saknar Mouth!



Jamie, Nathan och Haley


Gossip Girl säsong 1

For all Gossip Girl lovers kan jag medela att säsong 1 finns på DVD hos Cdon.com. Den släpps den 10 December 2008. Perfekt julklapp eller vad?



(fanns ingen större bild!)

Gossip Girl 2x01

Hejsan!

Såg nyss GG. Alltså, ska ge serien några avsnitt till. Men jag gillar bara inte Blair och alla dom där spelen hela tiden! Så frustrerade! Nu har ju typ Jenny blivit som dom också, det tycker jag itne alls om! BLÄ!
Jaja, nästa avsnitt kanske är bättre!


Gossip Girl

GG, UG, DH och Grey's!

Idag är det ju Gossip Girl säsongs start! Det ska jag se, eller det tror jag i alla fall. Ska försöka nu på allvar att försöka följa denna serie.

Denna vecka var det ju massa nya serier som började igen efter sommaren på kanal 5!
Måndag, vet ej.
Tisdag, Ugly Betty och Desperate Housewives. Såg båda, tyckte att avsnitten var ganska bra. Ugly Betty följer jag inte så mycket, men syster gör det. Tycker ändå att Amanda är bäst i hela serien! Skrattar ihjäl mig varenda gång hon gör nå kul! DH tycker jag är sådär. Programet blir bara konstigare och jag gillar verkligen inte Bree. Har aldrig gjort och kommer aldrig att göra heller!

Osdags, Grey's Anatomy. Såg kanske bara en kvart, pluggade hela kvällen. Grey's är konstigt. Jag blir bara så less! Meredith och Derek ska vara tillsammans! Hela programet är bara ett enda "på och av" förhållande för dem. När dom inte är tillsammans trånar de efter varandra. Jag är irriterad!

Torsdag, vet ej.

Fredag, vet ej.

Lördag, vet ej.

Söndag, Gordon "The F word" och Gossip Girl!


Nanny Diaries

I fredag såg jag "Nanny Diaries" med mamma. Var ganska sten död, men tyckte om filmen. Rekomenderar den!

Handling:
:En college student ska arbeta som barnflicka åt en rik familj i New York. När hon väl är där måste hon hantera sina studier, en ny romans och den bortskämda ungen som hon ska ta hand om.

Källa: http://www.filmtipset.se/film/the-nanny-diaries.html



Scarlett Johansson och Nicholas Art.



Scarlett Johansson och Alicia Keys.



Scarlett Johansson och Chris Evans.



Scarlett Johansson och Nicolas Art.

Jag vet, det blev en aning mycket bilder. Men gillade alla och ville ha med dom!

En ung Jane Austen

Såg för kanske en vecka sedan "En ung Jane Austen" och jag gillade den verkligen jätte mycket! Jätte fin film, inte kanske så mycket komedi, men det är ju drama och då förväntar man ju sig inte det. En enda nackdel med filmen är slutet.

Handling:
"En ung Jane Austen" är berättelsen om Jane Austens tidiga liv. Det är en berättelse om romantisk kärlek, om familjen, om vänskap och förmögenhet, om storsinthet och genialitet. I rollen som Jane Austen ser vi Anne Hathaway (Djävulen bär Prada).

Jane Austen lyste upp världen med sina ord, sin humor och sin klokhet. Men hennes liv var också fyllt av passion och romantik. När hon var tjugo år gammal förälskade hon sig i Tom Lefroy (James McAvoy, The Last King of Scotland) och deras förhållande var lika romantiskt som berättelserna i hennes stora litterära verk. Och precis som i hennes romaner står valet mellan pengar och kärlek.

På 1700-talet ansågs valet vara lätt, men Jane Austen var inte den som anpassade sig efter rådande normer. Hennes val stod istället mellan kärlek - eller ingenting alls. Informationen är tagen från disc shop.se! Beställ före 16.00, leverans nästa dag...

Källa: Discshop.se




Anne Hathaway (Jane) och James McAvoy (Tom)


Uppdatering

En milion år sedan jag uppdaterade. Förlåt, men det har varit mycket och nu är jag sjuk. Har som sagt haft mycket läxor/prov och sådant. Nu mer, har jag glott på teven (mest Veronica Mars), ätit halstabletter, snytit mig och knarkat alvedon.

Ska någon gång snart göra lite film recensioner!

Om Veronica Mars, nu har jag sett klart hela säsong 1. Den serien är grymmare än grymast! Så bra, vill bara kasta mig över säsong 2! Men får nog spara till den!

Så spännande i slutet också, jag trodde inte att Aaron var den som mördade Lilly. Man visste ju att han var lite skum, men inte en mördare.



Veronica Mars

RSS 2.0